Skyriai

Norint padidinti automobilio galingumą ir suteikti jam geresnes dinamines savybes, nepakanka tobulinti tik variklį. Labai svarbu didesniam galingumui pritaikyti ir pavarų dėžę. Mechaninis modifikavimas ir kompiuterinis programavimas yra dalykai, kurie užtikrina patikimumą ir garantuoja optimaliausią padidinto galingumo išnaudojimą.

Siekiant klientams pasiūlyti patį geriausią galios didinimo paketą, „StartLine Motors“ pirmiausia viską išbando naudojant savo projektinius automobilius. Tai leidžia nuosekliai dirbti ieškant pačių geriausių sprendimų, atlikti įvairius ir pačius sudėtingiausius testavimus. 

Suradus geriausius sprendimus, jie pritaikomi ir klientų automobiliams, kuriems nereikia jaudintis nei dėl patikimumo, nei dėl efektyvumo, o visi galios didinimo ir modifikavimo darbai atliekami greičiau. 

Kai kurie ištikimi ir ilgamečiai klientai galiausiai tapo draugais, kurie pasitiki ir tiki „StartLine Motors“ komanda, todėl savo automobilius leidžia testuoti ir modifikuoti, kaip savus. Šios priežastys leidžia pasiūlyti platų automobilių pasirinkimą, kuriems galima suteikti patikimą ir efektyvų galios didinimo paketą.

Pirmas skyrius

Stiprinimas ir testavimas

Kai kuriais atvejais, didinant variklio galingumą, pavarų dėžių modifikuoti nereikia, nes gamintojai palieka pakankamai didelį mechaninį rezervą. Dažniausiai pirmo arba antro lygio galios didinimas nereikalauja mechaninių pavarų dėžių patobulinimų. Pavyzdžiui, kai kurių „Mercedes-Benz“, „Audi“ ar BMW modelių pavarų dėžės be jokių modifikacijų pasižymi puikiu patikimumu galią padidinus iki 700-800 arklio galių, o sukimo momentui padidėjus iki 900-1000 Nm. 

Tačiau, kai variklio galingumo padidėjimas yra kur kas didesnis ir gamintojo paliktos rezervo ribos yra peržengiamos, norint patikimai ir sklandžiai veikiančios pavarų dėžės, reikia atlikti mechanines ir programines modifikacijas. 

Pavyzdžiui, standartinė į C7 serijos „Audi RS6“ montuojama aštuonių pavarų ZF gamybos automatinė pavarų dėžė atlaiko apie 800 arklio galių ir iki 1000 Nm sukimo momentą, tačiau norint peržengti šias ribas, pavarų dėžę teks modifikuoti atliekant mechaninius pakeitimus ir ją sustiprinant.

Dažniausiai padidėjusio galingumo nebeatlaiko sankabos, frikciniai diskai, kiek rečiau reikia sumontuoti stipresnius krumpliaračius ir velenus, padidinti hidraulinės sistemos slėgį ir atlikti tam reikalingas modifikacijas. Tai kokios dalys turėtų būti pakeistos priklauso nuo automobilio markės ir modelio, galios padidėjimo, bei atlikus išsamius bandymus.

Atliekant modifikavimo darbus, pasirenkamos tik patikimų gamintojų ir tiekėjų dalys, o visi darbai atliekami „StartLine Motors“ dirbtuvėse. Galiausiai patobulinimai vėl išbandomi realiomis sąlygomis, kol įsitikinama naujų komponentų patikimumu ir efektyvumu. Tik gavus rezultatus, kurie tenkina, paslaugos pasiūlomos ir klientams.

Antras skyrius

Programiniai pakeitimai

Efektyvus šiuolaikinių pavarų dėžių darbas priklauso ne tik nuo mechaninės dalies efektyvumo, bet ir nuo to, kaip tiksliai veikia pavarų dėžės valdymo kompiuteris, o didinant variklio galią, būtina adaptuoti ir pavarų dėžės valdymo programą.

Sklandus pavarų dėžės veikimas gali pagerinti ir nepatobulintų automobilių dinamines savybes. Pavyzdžiui, standartinė septintosios kartos „Volkswagen Golf GTi“ arba „Golf R“ modeliuose montuojama dvigubos sankabos (DSG) automatinės pavarų dėžės programa sureguliuota taip, kad jungiant aukštesnę pavarą, kiek perlaikomi variklio sūkiai. 

Tačiau „StartLine Motors“ įdiegus naują pavarų dėžės valdymo programą ši problema išsprendžiama, todėl automobiliai efektyviau panaudoja variklio galingumą, užtikrina sklandesnį važiavimą ir įsibėgėjimą. Tokios problemos pastebimos net tik „Volkswagen AG“, bet ir kitų gamintojų modeliuose. Bet kokiu atveju, sprendimo būdas dažniausiai toks pats – naujos programinės įrangos įdiegimas.

Programinės pavarų dėžės valdymo sistemos pakeitimai reikalingi ir kai reikia pašalinti ribotuvus. Pavyzdžiui, į galingiausius „Mercedes-Benz“ modelius montuojama „AMG Speedshift MTC 7“ pavarų dėžė turi ribotuvą, kuris neleidžia išnaudoti didesnio nei 750 Nm sukimo momento. Dėl šios priežasties elektroninį ribotuvą reikia pašalinti, nes tik tokiu būdu galima išnaudoti ir į ratus perduoti didesnį, pavyzdžiui, 1000 Nm sukimo momentą. 

Pavarų dėžės valdymo kompiuterio programavimas atliekamas ir kai jos darbą reikia adaptuoti atsižvelgiant į padidėjusį galingumą ir atliktas variklio modifikacijas. Tik tiksliai veikianti pavarų dėžė užtikrina, kad visas galingumas bus perduotas tinkamai ir išnaudotas efektyviai.

Trečias skyrius

Remontas ir aptarnavimas

„StartLine Motors“ atlieka ne tik pavarų dėžių modifikavimo ir programavimo, bet taip pat remonto bei priežiūros darbus. Tobulinant pačių galingiausių bei greičiausių automobilių pavarų dėžes susipažinome su dažniausiais jų gedimais, eksploatacinėmis subtilybėmis. 

Todėl galime klientams pasiūlyti visapuses pavarų dėžių remonto paslaugas bei sprendimus, kurie leidžia išvengti pasikartojančių gedimų. Taip pat galime atlikti specifinius pavarų dėžių aptarnavimus.

Galime atlikti ir prevencinius darbus. Pavyzdžiui, klientui įsigijus automobilį, kuriame sumontuota pavarų dėžė turi įgimtų silpnų vietų, siekiant išvengti gedimų ir nepatogumų, galime iš karto išspręsti šias problemas.

Savo klientus konsultuojame visais klausimais ir padedame išsirinkti automobilį, kuris geriausiai patenkintų jų poreikius bei lūkesčius.


KOMENTARAI


Prisijungti su
Įrašyk komentarą

 


Ar Jūs įsitikinęs jog norite ištrinti šį komentarą?


Ne, atšaukti
Taip, ištrinti