Kai kuriais atvejais, didinant variklio galingumą, pavarų dėžių modifikuoti nereikia, nes gamintojai palieka pakankamai didelį mechaninį rezervą. Dažniausiai pirmo arba antro lygio galios didinimas nereikalauja mechaninių pavarų dėžių patobulinimų. Pavyzdžiui, kai kurių „Mercedes-Benz“, „Audi“ ar BMW modelių pavarų dėžės be jokių modifikacijų pasižymi puikiu patikimumu galią padidinus iki 700-800 arklio galių, o sukimo momentui padidėjus iki 900-1000 Nm.
Tačiau, kai variklio galingumo padidėjimas yra kur kas didesnis ir gamintojo paliktos rezervo ribos yra peržengiamos, norint patikimai ir sklandžiai veikiančios pavarų dėžės, reikia atlikti mechanines ir programines modifikacijas.
Pavyzdžiui, standartinė į C7 serijos „Audi RS6“ montuojama aštuonių pavarų ZF gamybos automatinė pavarų dėžė atlaiko apie 800 arklio galių ir iki 1000 Nm sukimo momentą, tačiau norint peržengti šias ribas, pavarų dėžę teks modifikuoti atliekant mechaninius pakeitimus ir ją sustiprinant.
Dažniausiai padidėjusio galingumo nebeatlaiko sankabos, frikciniai diskai, kiek rečiau reikia sumontuoti stipresnius krumpliaračius ir velenus, padidinti hidraulinės sistemos slėgį ir atlikti tam reikalingas modifikacijas. Tai kokios dalys turėtų būti pakeistos priklauso nuo automobilio markės ir modelio, galios padidėjimo, bei atlikus išsamius bandymus.
Atliekant modifikavimo darbus, pasirenkamos tik patikimų gamintojų ir tiekėjų dalys, o visi darbai atliekami „StartLine Motors“ dirbtuvėse. Galiausiai patobulinimai vėl išbandomi realiomis sąlygomis, kol įsitikinama naujų komponentų patikimumu ir efektyvumu. Tik gavus rezultatus, kurie tenkina, paslaugos pasiūlomos ir klientams.