Vos pasirodžius šiems automobiliams „StartLine“ nusprendė, kad būtina padidinti jų galimybes, kurios, atlikus modifikavimo darbus, pasiekė 1000 arklio galių ribą.
Norint pasiekti tokį 2.5 l TFSI variklio galingumą, pirmiausia būtina pasirūpinti patikimumu ir eliminuoti silpnąsias vietas. Dėl šios priežasties būtina pakeisti gamyklinius variklio švaistiklius, kurie neatlaiko krūvių ir sulinksta, taip pat keičiami ir stūmokliai. Šio variklio blokas gaminamas iš aliuminio, todėl būtinas cilindrų gilziavimas, o variklio galvos smeiges reikia keisti tvirtesnėmis. Dar vienas modifikavimo etapas – platinami įsiurbimo ir išmetimo vožtuvų kanalai, dėl to ir standartiniai vožtuvai keičiami į platesnius. Atlikus šiuos darbus, standartinė turbina pakeičiama į naują didesnę, kuri užtikrina efektyvesnį oro tiekimą į variklio degimo kamerą. Kartu su didesne turbina sumontuojamas ir naujas išmetimo kolektorius.
Didesnė turbina reikalauja efektyvesnio į ją patenkančio oro aušinimo, todėl sumontuojamas didesnis tarpinis oro aušintuvas. Standartinė variklio oro įsiurbimo sistema pakeičiama į našesnę. Padidėjęs oro įsiurbimo našumas daro įtaką ir išmetimo sistemai, dėl šios priežasties gamyklinė keičiama į naują, kuri užtikrina reikiamą išmetamųjų dujų pralaidumą. Nauja išmetimo sistema suteikia ne tik maksimaliam galingumui reikiamas pasiekti charakteristikas, bet ir suteikia naują, agresyvesnį variklio garsą, tačiau išmetimo sistemoje esančios sklendės užtikrina, kad norint daugiau komforto, agresyvus variklio skambesys būtų prislopintas.