Greiti ir galingi vidutinio dydžio sedanai, universalai ar sportiški kupė, mėgstami dėl savo praktiškumo – galima mėgautis sportinio automobilio važiavimo dinamika, tuo pat metu jį naudoti kasdienėms kelionėms. Puikiai tokius poreikius gali patenkinti „Audi S4“ bei „S5“ modeliai, kurie gali būti dar greitesni apsilankius pas „StartLine Motors“ specialistus.

2017-iais pristatyti „Audi S4“ (B9/8W) sedanas bei universalas ir sportiškesnės išvaizdos „S5“ (8W6) kupė, atsinaujino ne tik vizualiai, bet gavo ir naują variklį. Naujasis (EA839), kaip ir senesnis (EA837), yra 3.0 l darbinio tūrio V6. Tačiau yra ir esminių skirtumų. Ankstesnės kartos variklyje, papildomą oro įpūtimą užtikrino mechaninis kompresorius, o naujajame tai atlieka turbina.

Įdomi naujojo 3.0 l TFSI variklio savybė, kad turbina sumontuota tarp cilindrų galvučių. Tai turi tiek privalumų, tiek ir trūkumų. Privalumas yra tai, kad turbinai įsukti reikalingos išmetamosios dujos turi įveikti kur kas trumpesnį atstumą, taip pat ir papildomas oras į degimo kamerą patenka greičiau. Tai užtikrina efektyvesnę dinamiką, variklis greičiau reaguoja į akseleratoriaus paspaudimą, tolygesnis galios didėjimas. Trūkumas – turbina yra praktiškai pačiame karščiausiame taške, todėl turi būti užtikrintas ypač efektyvus tarpinio oro aušintuvo (interkulerio) darbas.

Standartiškai šis variklis pasiekia 350 arklio galių pajėgumą ir 500 Nm sukimo momentą. Šis galingumas, per aštuonių pavarų automatinę greičių dėžę, perduodamas į visų varančių ratų „Quattro“ sistemą. 

„StartLine Motors“ išanalizavo šio variklio konstrukciją ir nustatė, kad jis pasižymi dideliu galios padidinimo potencialu. Tai užtikrina blokas su gamykliškai įlietomis gilzėmis ir galimybe integruoti platesnes, bei stiprūs standartiniai švaistikliai ir solidžiomis plieninėmis apkabomis fiksuojamas alkūninis velenas. Taip pat plačias galios didinimo galimybes užtikrina ir turbinos pozicija.

Nors variklis yra ganėtinai solidus ir tvirtas, tačiau „StartLine Motors“ atkreipia dėmesį, kad daugelis elementų esančių aplink jį, yra trapūs. Pavyzdžiui, naudojama daug plastikinių detalių, o vamzdynai suklijuoti, todėl neatlaiko didesnio slėgio. Taip pat atkreipiamas dėmesys į neefektyvią tarpinio oro aušintuvo sistemą. Norint pasiekti maksimalaus efektyvumo, reikia pakeisti ir visą išmetimo sistemą, sumontuojant didesnio diametro vamzdžius.

Visos šios problemos išsprendžiamos, o reikiamos modifikacijos atliekamos „StartLine Motors“ dirbtuvėse. Atlikus visus reikiamus darbus, tai yra, ne tik pakeitus mechaninius elementus, bet ir perprogramavus variklio bei pavarų dėžės valdymo kompiuteris, „Audi S4“ ir „S5“ galingumas gali būti padidintas iki 700 arklio galių.

Šiems modeliams siūlomas dar vienas paketas, kuris leidžia pasiekti 750 arklio galių pajėgumą ir 950 Nm sukimo momentą. Be jau įvardintų modifikacijų, reikia sumontuoti didesnio našumo purkštukus ir aukšto slėgio degalų pompą, 4 barų turbinos slėgio daviklius. Taip pat, standartinė degalų pompa, kuri montuojama bake, pakeičiama į dvigubą. 

Atsižvelgiant į atliekamų modifikacijų kiekį bei pasiekiamą galingumą, tai vienas pigiausių ir efektyviausių pasirinkimų norintiems praktiško, kasdienėms reikmėms tinkamo automobilio galinčio pasiekti įspūdingas technines charakteristikas. 


KOMENTARAI


Prisijungti su
Įrašyk komentarą

 


Ar Jūs įsitikinęs jog norite ištrinti šį komentarą?


Ne, atšaukti
Taip, ištrinti