Daugiau nei tris dešimtmečius BMW vairuotojams siūlo prabangaus sedano ir greito bei sportiško automobilio derinį, kuris visiems geriausiai žinoma M5 vardu. Nors standartiniai modeliai yra ypač greiti ir galingi, tačiau tuo pačiu, tai ir puiki platforma tiems, kurie nori dar aštresnių pojūčių. Puikus to įrodymas, „StartLine Motors“ patobulintas BMW M5 F90 modelis.

2017-aisiais debiutavęs F90 serijos M5 modelis turi S63 serijos variklį. Tai 4,4 l darbinio tūrio, V formos, 8 cilindrų variklis, kuris komplektuojamas su dviem turbinomis. Gamintojas deklaruoja, kad standartinis šio variklio galingumas siekia 590 arklio galių, o sukimo momentas – 750 Nm. Puikios ir šio automobilio dinaminės savybės, kurias iliustruoja tokie skaičiai – nuo 0 iki 100 km/val. šis M5 įsibėgėja per kiek daugiau nei 3 sekundes, o panaikinus ribotuvą, gali pasiekti maksimalų 305 km/val. greitį.

Tačiau standartinius rodiklius galima ženkliai pagerinti. Tai įrodo „StartLine Motors“, kurie savo dirbtuvėse sukūrė patį greičiausią pasaulyje BMW M5 F90. Lietuvoje patobulintas automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 2,5 sekundės, o 200 km/val. greitį pasiekia per 6,7 sekundės. Įsibėgėjimas nuo 100 iki 200 km/val. užtrunka tik keturias sekundes, o ketvirtį mylio šis BMW M50 įveikia vos per 9,53 sekundės. Tai skaičiai, kurie leidžia šiam automobiliui būti pačiu greičiausiu F90 serijos M5 modeliu pasaulyje.

Žinoma, norint pasiekti tokius rodiklius, būtina ne tik perprogramuoti variklio valdymo kompiuterį, bet atlikti ir tam tikras mechanines automobilio modifikacijas. Šiuo atveju, „StartLine Motors“ patobulintame BMW M5 standartinės turbinos buvo pakeistos naujomis, kurios užtikrina didesnį našumą. Geresnis oro įsiurbimas užtikrinamas modifikavus oro paėmimo sistemą, o standartinis vamzdynas už turbinos pakeistas naujais, didesnio našumo elementais. Teko atlikti ir vidinių variklio detalių modifikacijas, standartinius stūmoklius ir švaistiklius pakeičiant tvirtesniais. Dar vienas „StartLine Motors“ atliktas patobulinimas – padidintas degalų tiekimo našumas ir sumontuota metanolio įpurkšimo sistema. Šios modifikacijos variklio galią leido padidinti iki 1000 arklio galių. 

BMW į šį M5 modelį montuoja aštuonių pavarų, ZF gamybos automatinę pavarų dėžę. Jos išskirtinumas, kad tai ne dvigubos sankabos sistemą, bet sukimo momento keitiklį naudojanti pavarų dėžė. Gamintojo teigimu, tokia pavarų dėžė yra kur kas patikimesnė ir atlaiko didesnes apkrovas, tuo metu pavarų perjungimo laikas yra praktiškai toks pats, kaip ir dvigubos sankabos sistemą turinčios pavarų dėžės. Tą patvirtina ir „StartLine Motors“, nes net ir padidinus variklio galią nebuvo pastebėta jokių mechaninių pavarų dėžės gedimų, net ir tais atvejais, kai automobilio transmisija dirba maksimaliomis apkrovomis. 


KOMENTARAI


Prisijungti su
Įrašyk komentarą

 


Ar Jūs įsitikinęs jog norite ištrinti šį komentarą?


Ne, atšaukti
Taip, ištrinti