„E klasės“ modelis yra vienas svarbiausių „Mercedes-Benz“ gamoje, todėl vairuotojams siūloma plati variklių gama, kurių tarpe ir į galingiausią „E63 AMG“ montuojamas M157. Nors ir standartinis šio automobilio galingumas yra gan didelis, bet „StartLine Motors“ gali pasiūlyti dar daugiau.

M157, tai 5.5 l darbinio tūrio, V8 benzininis variklis su dviem turbinomis. Jis montuojamas į skirtingus „Mercedes-Benz AMG“ serijos modelius, tačiau skiriasi jo galingumas, nors techniškai, visuose automobiliuose jis toks pats.  


Į W212 kėbulo indeksu žymimą „E63 AMG“ montuojama M157 variklio versija gali turėti apie 560 arba daugiau nei 580 (S versijoje) arklio galių, o maksimalus sukimo momentas siekia 720 arba 800 (S versijoje) Niuton metrų.  


Variklio galia, į visų varančiųjų ratų pavarą, perduodama per septynių pavarų „AMG Speedshift MTC 7“ septynių pavarų pusiau automatinę greičių dėžę. Ji ganėtinai tvirta ir gali atlaikyti didelį sukimo momentą, bet ji turi savo ribas.

Pirmas skyrius

Daugiau nei 300 papildomų arklio galių

Pirmojo lygio „E63 AMG“ variklio galios didinimas leidžia pasiekti 650 arklio galių ir 900 Nm sukimo momentą. Toks galingumas pasiekiamas atlikus variklio valdymo kompiuterio perprogramavimo darbus, todėl nereikia atlikti jokių mechaninių pakeitimų, išlaikomos visos standartinės automobilio sistemos. 


Kitas žingsnis, antro lygio galios didinimas, kuris leidžia pasiekti 670 arklio galių ir pridėti dar 50 Nm. Šiuo atveju teks modifikuoti oro įsiurbimo sistemą padidinant jos našumą, taip pat sumontuoti didesnius tarpinius oro aušintuvus, kurie užtikrina efektyvesnį turbinų darbą. 

Pasirinkus trečio lygio „StartLine Motors“ siūlomą M157 variklio galios didinimo lygį, galima pasiekti 730 arklio galių, o sukimo momentą padidinti iki 1050 Nm. Tai pareikalauja radikalesnių modifikacijų. Pavyzdžiui, standartinės turbinos keičiamos naujomis, didesnėmis.  


Taip pat būtina pakeisti išmetimo sistemą, sumontuojami našesnė degalų įpurškimo sistema – keičiamas degalų siurblys, didesnio efektyvumo purkštukai. Didesnės turbinos, reikalauja pagerinti aušinimą, todėl atliekami ir šios srities pakeitimai. 


Beje, šiuo žingsniu pasiekiamos ir pavarų dėžės ribos. Tai yra, gamintojas įdiegęs elektroninį ribotuvą, kuris neleidžia jai išnaudoti didesnio nei 1000 Nm sukimo momento, todėl norint maksimalaus padidėjusio variklio galios efektyvumo, ribotuvą būtina pašalinti. Tai nėra paprasta, bet „StartLine Motors“ atlieka šiuos darbus ir turi raktą į pavarų dėžės atrakinimą.

Norintys maksimalaus galingumo, gali rinktis ketvirto lygio modifikacijų paketą. Tai leidžia galią padidinti iki 900 arklio galių, o sukimo momentas padidėja iki 1200 Nm. Toks rezultatas reikalauja dar daugiau modifikacijų. 


Vienas esminių pakeitimų – metanolio įpurškimo sistemos sumontavimas. M157 variklis kenčia dėl perkaitimo, kuris gali sukelti rimtus variklio gedimu, o metanolis padeda išspręsti šią problemą ir išvengti didelių nemalonumų. Mechaninių pakeitimų ir sustiprinimo reikalauja ir pavarų dėžė. 


„Mercedes-Benz E63 AMG W212“ yra ne tik patogus ir komfortiškas automobilis, tačiau jame montuojamas M157 variklis leidžia pasiekti didelį galingumą ir puikia dinamines savybes. Norint padidinti tokio „E63 AMG“ galią, padės „StartLine Motors“, kurie visus darbus atliks savo dirbtuvėse.


KOMENTARAI


Prisijungti su
Įrašyk komentarą

 


Ar Jūs įsitikinęs jog norite ištrinti šį komentarą?


Ne, atšaukti
Taip, ištrinti