Didelę variklių gamą turintis „Mercedes-Benz“, gali patenkinti pačius įvairiausius vairuotojų poreikius. Sau tinkamą variantą ras ir norintys ekonomijos ir mėgstantys greitį bei galią. Vienas iš pasirinkimų, kuris puikiai tinka norintiems važiuoti greitai, tai „CLS 550“ modelis, turintis M278 variklį.

„StartLine“ patobulintame „Mercedes-Benz CLS 550“ automobilyje sumontuotas V formos, 8 cilindrų benzininis variklis su dviem turbinomis standartiškai turi 400 arklio galių ir 600 Nm sukimo momentą. Atlikus patobulinimus, variklio galia padidinama dvigubai.

Norint sukurti greičiausią pasaulyje „Mercedes-Benz CLS 550“ modelį, pirmiausia „StartLine“ pakeitė standartinius turbo kompresorius. Vietoje jų buvo sumontuotos hibridinės turbinos iš M157 variklio, kuris montuojamas „AMG 63“ modeliuose, taip pat įdiegtas viršslėgio vožtuvas, kuris standartinėje komponuotėje nėra numatytas. 

Atliktos ir degalų tiekimo sistemos modifikacijos. Automobilis aprūpintas našesniu degalų siurbliu, kuris užtikrina reikiamo degalų kiekio tiekimą, taip pat sumontuota metanolio įpurškimo sistema, kuri yra vienas iš svarbiausių elementų norint pasiekti atitinkamą galingumą. Be to, modifikuojama ir oro įsiurbimo sistema, kuri užtikrina efektyvesnį į variklį patenkančio oro aušinimą.

Padidinus šiame „CLS 550“ sumontuoto M278 variklio galią, pastebėta, kad pavarų dėžė yra per silpna, todėl norint mėgautis visu automobilio galios potencialu, būtina atlikti ir jos mechanines modifikacijas, silpniausius elementus pakeičiant tvirtesniais. 

Atlikus visus mechaninius automobilio tobulinimo darbus ir siekiant maksimalaus variklio galingumo bei preciziško pavarų dėžės veikimo, svarbiausia gamyklinius jų darbo parametrus pakeisti naujais. „StartLine“ specialistai atkreipia dėmesį, kad šiame automobilyje sumontuota automatinė pavarų dėžė turi ribotuvą, kuris neleidžia išnaudoti didesnio nei 700 Nm sukimo momento. Todėl svarbu šį apribojimą pašalinti ir įrašyti naują pavarų dėžės valdymo programą, kuri leidžia išnaudoti visą variklio galią ir užtikrina optimalų pavarų perjungimą. Jei tai nebus atlikta, automobilis ne tik neišnaudos viso potencialo, tačiau nedžiugins ir sklandžiu važiavimu, o daugelis mechaninių modifikacijų tiesiog nebeteks prasmės. „StartLine“ yra vieni iš nedaugelio pasaulyje, kurie šias problemas gali išspręsti.

Pirmas skyrius

„Mercedes-Benz“ M278 variklio galios didinimas

Nors M278 variklis nėra silpnas, tačiau net ir galingiausia jo versija turinti 449 arklio galias ir 700 Nm sukimo momentą, neatskleidžia viso savyje turimo potencialo.

Nepaisant to, kokio galingumo versija ir kokiame modelyje šis variklis sumontuotas, jo galią galima padidinti iki 510 arklio galių. Šis galingumas pasiekiamas neatliekant jokių mechaninių pakeitimų, pakanka perprogramuoti variklio valdymo kompiuterį. Atliekant šio lygio galios didinimo darbus galima pakeisti ir išmetimo sistemą, tačiau apčiuopiamo naudingumo, išskyrus kitokį išmetimo sistemos garsą, tai neduoda.

Jeigu 510 arklio galių vis dar per mažai, galima žengti dar didesnį žingsnį ir pasiekti 670 arklio galių ribą. Siekiant tokio rezultato, teks atlikti kur kas daugiau mechaninių pakeitimų. Vienas jų, naujų, didesnių turbokompresorių montavimas vietoj standartinių. M278 varikliui puikiai tinka turbokompresoriai, kurie montuojami didesnio darbinio tūrio ir galingesniam M157 varikliui.

Dar viena privaloma modifikacija, norint turėti 670 arklio galių, oro aušinimo, kuris tiekiamas turbinoms, sistemos perdarymas. Kadangi M278 turbokompresorių tarpiniai oro aušintuvai yra vėsinami skysčiu, kuris atkeliauja iš ten pat, kur ir aušinimo skystis skirtas varikliui, šias sistemas reikia atskirti. Tik tokiu būdu pasiekiamas maksimalus turbinų efektyvumas. Šie darbai atliekami „StartLine“ dirbtuvėse.

„StartLine“ gali atlikti ir automatinės pavarų dėžės darbo parametrų korekcijas ir taip užtikrinti pavarų perjungimo sklandumą. Tai reiškia, kad pavaros perjungiamos pačiu tinkamiausiu momentu, neprarandant variklio dinamikos ir išlaikant galios piką. Tai leidžia mėgautis sklandžiu ir greitu įsibėgėjimu.


KOMENTARAI


Prisijungti su
Įrašyk komentarą

 


Ar Jūs įsitikinęs jog norite ištrinti šį komentarą?


Ne, atšaukti
Taip, ištrinti