Priartėjus prie 1000 arklio galių ribos, „StartLine Motors“ priėmė iššūkį šią ribą peržengti ir savo kailiu patyrė, kad net ir mažiausioms smulkmenoms turi būti skiriamas maksimalus dėmesys, o netinkamai pasirinkti komponentai kainuoja ne tik pinigus, bet ir laiką. Todėl norint nešvaistyti nei laiko, nei finansinių resursų, norint „GT-R R35“ pajėgumą padidinti iki 1000 arklio galių ir daugiau, švaistikliai ir stūmokliai turi būti keičiami į dar tvirtesnius ir atsparesnius.
Standartiniai vožtuvai, vožtuvų spyruoklės, lizdai ir velenėliai taip pat keičiami į naujus, tvirtesnius komponentus. Jei norima, kad variklis turėtų ne tik aukštus galios parametrus, bet būtų dinamiškas ir elastingas, keičiamas ir suspaudimo laipsnis. Galią didinant peržengiant 1000 arklio galių ribą, būtina atsižvelgti į variklio nusidėvėjimą. Galingumą didinant ne naujam varikliui, būtina keisti ir visus pagrindinius variklio komponentus – grandines, įtempėjus, žvaigždes ir t.t.
„Nissan GT-R R35“ varomoji jėga, VR38DETT variklis, turi dvi turbinas, kurias, siekiant didesnio galingumo, reikia keisti naujomis. Siekiant surasti tinkamiausias turbinas, „StartLine Motors“ išbandė daugybės skirtingų gamintojų produkciją, stebėjo ir užsienyje dirbančių partnerių rezultatus, kol galiausiai išanalizavus visą surinktą informaciją, buvo priimtas sprendimas patiems suprojektuoti naujus hibridinius turbokompresorius.
Teisingai veikiančios turbinos reikalingos tam, kad būtų pasiektas maksimalus naudingumo koeficientas, tai yra – maksimali galia turi būti pasiekiama esant kuo žemesniems variklio sūkiams ir išlaikoma iki pat maksimalios sūkių ribos. Su „StartLine Motors“ suprojektuotomis turbinomis, maksimalus sukimo momentas pasiekiamas esant 4000 sūkių per minutę ir išsilaiko iki variklis pasiekia 8000 sūkių per minutę.
Modifikuojant automobilį ir norint variklio galingumą padidinti dvigubai ar dar daugiau, būtina atkreipti dėmesį ir į pavarų dėžę. Dažniausiai ji ir tampa siena, kuri užkerta kelią tolesniam arklių auginimui. Būtent dėl to, reikia modifikuoti ir „GT-R“ pavarų dėžę. Ji patiria dideles perkrovas, todėl standartiniai krumpliai pakeisti į stipresnius, tuo pačiu sustiprintos ir krumpliaračių fiksacijos. Pavarų dėžei itin svarbus efektyvus tepimas, todėl padidintas karterio tūris, sumontuotas papildomas alyvos siurblys ir aušintuvas. „Nissan GT-R“ turi elektromagnetinę visų varančiųjų ratų pavaros sankabą, kurią reikia modifikuoti, norint išvengti jos darbo nesklandumų.
Ilgainiui, ieškant teisingų parametrų ir visų modifikacijų sinchronizavimo, teko sukurti ir daugiau unikalių sprendimų, pagaminti daugiau pačių suprojektuotų detalių, nes siūlomos rinkoje tiesiog neatlaikė padidėjusios galios arba dirbo ne taip, kaip buvo prognozuojama.
Puikių variklio galios parametrų neįmanoma pasiekti atitinkamai nemodifikavus degalų tiekimo sistemos, kuri pritaikoma E85 rūšies degalams. Sumontuojamas siurblys, kurio našumas siekia 1000 litrų per valandą, o naujų degalų purkštukų pralaidumas siekia 2000 kubinių centimetrų. Galima sumontuoti 12 purkštukų sistema, kurių vieno pralaidumas atitinkamai siekia 1000 kubinių centimetrų, tačiau tuo pačiu reikia padidinti ir degalų sistemos našumą.
Teisingai ir kruopščiai paruoštas variklis gali pasiekti saugius 1300 arklio galių 1300 Nm sukimo momento parametrus, tačiau „StartLine Motors“ partneriai užsienyje, su tokia variklio modifikacijų komponuote pasiekia ir 1500 arklio galių.
Visas šis aprašymas – tik bendroji modifikacijų dalis. Daugybė smulkmenų, šimtai valandų atliekant mechaninius pakeitimus, nemažiau laiko skirto programavimui ir automobilio testavimui, bei unikalūs sprendimai pavirto patirtimi, kurią „StartLine Motors“ perduoda klientams atvykstantiems didinti savo „Nissan GT-R R35“ variklio galią.