Standartiškai į „R8“ montuojamas 5.2 l darbinio tūrio, V formos, dešimties cilindrų benzininis variklis, baziniame modelyje pasiekia 530 arklio galių, o po atnaujinimo 2018-iais galia padidinta iki 540. Kiek galingesnės buvo „V10 Plus“ versijos, iki atnaujinimo turinčios 600, po atnaujinimo 610 arklio galių. Į visus keturis „R8“ ratus variklio galia perduodama per septynių pavarų „S-Tronic“ automatinę pavarų dėžę.
Visa tai antrosios kartos „Audi R8“ leidžia būti puikia platforma norintiems superautomobilio, kuris turi didelį potencialią galios didinimui. Būtent tai ir išnaudoja „StartLine Motors“, šiam automobiliui sukūrę galios didinimo paketus leidžiančius pasiekti daugiau nei 1000 arba net 1600 arklio galių.
Pagrindinis tobulinimo akcentas – turbinų įdiegimas. Prie „R8“ viduryje esančio variklio sumontuojamos dvi „Garret G35“ turbinos, kurioms tiekiamą orą atvėsina du vandeniu aušinami tarpiniai oro aušintuvai. Siekiant užtikrinti maksimalų efektyvumą, automobilio priekyje suprojektuoti ir sumontuoti du radiatoriai skirti sistemos vandens aušinimui.
Atmosferiniam varikliui sumontavus turbinas, „StartLine Motors“ teko sukurti ir turbinų tepimo sistemą. Turbinų viršslėgis pašalinamas per du 60 mm „Turbosmart“ vožtuvus, o dėl padidėjusio slėgio, sustiprintas įsiurbimo kolektoriaus sandarumas. Taip pat suprojektuota ir variklio alsuoklių sistema.
Šios modifikacijos „Audi R8“ variklio galingumą leidžia padidinti iki 1000 arklio galių. Nepaisant ženkliai padidėjusio galingumo, tiek standartiniai variklio, tiek ir automatinė pavarų dėžės mazgai, su tokiu galingumu susitvarko be papildomų modifikacijų.