Tam, kad automobilis būtų greitas ir galingas, jis nebūtinai turi būti dviduris sportinis kupė. Kartais, superautomobiliu gali būti ir sedanas arba universalas. To įrodymas – „Audi RS6“. Vokiečių išsišokėlis ne kartą įrodė, kad super greitas ir galingas automobilis, gali būti praktiškas ir patogus.
Pirmoji „Audi RS6“ debiutavo 2002-iais. Tai C5 „Audi A6“ pagrindu sukurtas automobilis, kuris galėjo būti sedanas arba universalas. Po variklio dangčiu sumontuotas 4,2 l darbinio tūrio, V8 benzininis variklis su dvejomis turbinomis turėjo kiek daugiau nei 440 arklio galių. Tuo metu, tai buvo pagirtinas rezultatas, dažniau sutinkamas sportiniuose superautomobiliuose, o ne šeimyniniuose sedanuose ar universaluose. Vis gi, toks automobilis pasiteisino ir 2008-iais „Audi“ pristatė antros kartos modelį. Per du gamybos metus, į gatves išriedėjo 8000 automobilių, kurių 1500 buvo sedanai, likusieji universalai.
Šį kartą visas dėmesys sutelkiamas į antros kartos, C6 „Audi RS6“. Vienas įdomiausių dalykų šiame automobilyje, neabejotinai yra variklis. Tai V formos, 10 cilindrų, net 5,0 l darbinio tūrio bi-turbo benzininis variklis. Tas pats variklis buvo montuojamas ir į egzotiškąjį „Lamborghini Gallardo“ superautomobilį. Šio fakto pakanka, kad suprastum, jog toks variklis yra sudėtingas ir brangus, tačiau labai tvirtas ir dinamiškas. Tiesa, norint šį variklį sumontuoti į šeimynišką automobilį, reikėjo pakeisti apie 400 įvairių detalių ir elementų. Standartiškai, antros kartos „Audi RS6“ turi 570 arklio galių ir 650 Nm sukimo momentą. Toks galingumas, „RS6“ nuo 0 iki 100 km/h leidžia įsibėgėti per 4,6 sekundės. Maksimalus greitis elektroniškai limituotas iki 250 km/h, tačiau gamintojas už papildomą sumą siūlė ribotuvą panaikinti, tokiu būdu maksimalus greitis išaugo iki 274 km/h.
Kaip ir visi greiti bei galingi „Audi“ modeliai, taip ir „RS6“ yra aprūpinta „Quattro“ visų varančiųjų ratų pavara. Numatytasis variklio galios perdavimas tarp priekinės ir galinės ašių paskirstytas santykiu 40:60. Tačiau priklausomai nuo sukibimo, 100% variklio galios gali būti siunčiama tik į galinius ratus ir iki 80% į priekinius. Kad „RS6“ būtų kaip įmanoma universalesnis automobilis, jis turi ir reguliuojamą važiuoklę. Sistema kiekvieną automobilio amortizatorių reguliuoja atskirai, nesvarbu kuris režimas pasirinktas. Pavyzdžiui pasirinktus sportinį važiuoklės režimą, ji tampa standesnė, o įveikiant posūkius kiekvienas amortizatorius reguliuojamas taip, kad būtų užtikrintas maksimalus automobilio sukibimas, sumažinamas kėbulo svyravimas.
Nepaisant visų technologijų, galingo variklio ir superautomobiliams prilygstančių charakteristikų, „Audi RS6“ forma yra kaip eilinio, tradicinio automobilio. Dažnai „RS6“ pasirenkamas dėl savo universalumo – labai greitas ir sportiškas, tačiau tuo pat metu praktiškas automobilis, kurį galima naudoti kasdien, leistis į tolimesnes keliones ar vežti vaikus į mokyklą. Taip pat, tai diskretiškos išvaizdos automobilis. Tik platesnės ratų arkos, didesnio diametro ratlankiai ir dvibugas duslintuvas sufleruoja, kad tai ne eilinė „Audi A6“, o galingoji „RS6“. Po diskretiškumo kauke, galima paslėpti dar daugiau arklio galių, o „StartLine“ žino, kaip tai padaryti.